onsdag 14 januari 2015

Attans, så förargligt!

(andra valfria betydligt kraftfullare uttryck hade också varit på sin plats här).
 
Den 29 januari kl. 19.00 kommer nämligen Sara Stridsberg till Malmö stadsbibliotek för ett samtal om sitt författarskap,
 
och jag har ingen möjlighet att vara där.
 
Jag gillar verkligen Sara Stridsberg - hennes stil liknar ingen annans. Jag älskade Drömfakulteten och Happy Sally, och hennes senaste, Beckomberga: ode till min familj, väntar tålmodigt i min bokhylla.
 
En bra sak är att man kan ladda hem och lyssna på inspelningarna av tidigare gäster i Malmö, så då antar jag att detsamma kommer att gälla för Stridsbergs besök.
 
Men ni som kan, ta er till Malmö den 29 januari - det blir säkert hur bra som helst.

2 kommentarer :

  1. tack för påminnelsen! det hade jag glömt att föra in i min nya almanacka!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...