måndag 1 december 2014

Snart på Knislinge bibliotek


Vad är det där för byggnad? tänker du kanske. Jo, bilden visar biblioteket i den lilla nordostskånska byn Knislinge där jag var häromdagen för att reka lite.

På onsdag ska jag nämligen göra mitt allra första "författarframträdande". Det hela är tänkt att vara som en intervju där bibliotekarien kommer att ställa frågor till mig om mitt skrivande och min roman Ett ögonblick i sänder. Lite nervöst är det allt, men mest ska det bara bli roligt. Jag har ju själv sett otaliga författare, så det ska bli intressant att vara i den omvända situationen för en gångs skull.


Om du befinner dig i krokarna är du förstås hemskt välkommen att komma och lyssna!


Tid: onsdagen den 3 december, kl.18.30
Plats: Knislinge bibliotek (på Snapphaneskolan, Göingevägen 12)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...