torsdag 11 juni 2015

Mitt sommarlov

Nu tar bloggen semester!

Det vill säga, Ugglan får alltså vila sig i några veckor, men jag själv ska inte direkt ligga i hängmattan. Först fortsätter ett nytt spännande vikariat i någon vecka till och sen en period när det är tänkt att jag ska bli klar med min uppsats, och sen vikariat igen.

 
Men jag ska också:

1. Läsa! Jag ser extra mycket fram emot Teju Coles Open City, Donna Tartts The Goldfinch och att läsa Ole Lund Kirkegaards böcker tillsammans med sonen.
2. Fundera kring nya roliga blogginlägg och kanske sätta ihop en läsutmaning till hösten.
3. Äta oanständiga mängder glass.
4. Njuta av de långa sommarkvällarna.
5. Bada och äta vattenmelon en vecka i Grekland.

På återseende alltså.

Over and out.

 __________________________________________________________________

6 kommentarer :

  1. Låter härligt, ha det så skönt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag ha! Och hoppas du också får en skön sommar!

      Radera
  2. hoppas att du får ett jättehärligt sommarlov! happy reading!

    SvaraRadera
  3. Ha nu ett riktigt skönt sommarlov och så ser jag fram emot att läsa dina tankar så småningom. Glass och vattenmelon- underbart! (Både var för sig och även i kombination!)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...