måndag 12 oktober 2015

Augustpriset Live - utlottningen avslutad


Nu är utlottningen av biljetter till Augustpriset Live avslutad, och jag kommer att meddela vinnarna via e-post. Grattis till er!

Själv kommer jag tyvärr inte att kunna åka till Stockholm den 19 oktober, men jag ska definitivt följa sändningen via: www.augustpriset.se.

Jag ställde ju också en fråga i utlottningen, nämligen: Vilken är din favoritbok bland alla böcker som hittills vunnit Augustpriset?

De böcker som ni valde var dessa:

Händelser vid vatten av Kerstin Ekman
Gittan och gråvargarna av Pija Lindenbaum
Den vidunderliga kärlekens historia av Carl-Johan Vallgren (från 2 olika personer)
Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson
Aprilhäxan av Majgull Axelsson
Korparna av Tomas Bannerhed
Jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl och Kinna Gieth
Liv till varje pris av Kristina Sandberg

___________________________________________________________

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...